RADKA ELIÁŠOVÁ - „Jsem perfekcionistka a vše co dělám, musí mít smysl a přesah. Jinak jdu od toho.“

03.06.2014 17:40

Radka Eliášová www.zenybezsefa.czJejí know-how je jedinečné. Objevila spojení Body form a koučinku. Ženy ji milují pro její originalitu a výsledky, které mají v hubnutí. Změnu vnímá jako přirozený vývoj a dnes je vděčná za to, že si kdysi sáhla až na samé dno. Sama je náročný klient a proto i její služby chce mít perfektní. Plánuje si zaběhnout půlmaraton a po „věcech“ rozhodně netouží.

  • Radka Eliášová, 43 let
  • Majitelka studia formování postavy a zdravého životního stylu - Mazaná Kočka

Kde vznikl název studia „Mazaná Kočka“?

Bylo to velmi intuitivní. Inspiroval mě název jedné diskotéky v Praze, tedy jeho část. Naprostá rezonance a já věděla, že mám název pro své nové studio. Vždy jsem chtěla postavit a vytvořit něco nového od základů a název musí být 100% synchronicita, musí vyjadřovat  kým jsi, kam směřuješ, protože i to nese určitou energii a potenciální klient se podvědomě rozhoduje, zda tvoje služby ochutná či nikoliv i dle názvu.

Mazaná kočka je potenciál každé ženy, v každé z nás je ukryta a my ji s klientkami společně probouzíme. Když pracuješ na svém těle, odráží se to i na tvé psychice. Jsi sebevědomější a dokážeš si svůj život více užít. Duše a tělo jsou propojené nádoby. Žít naplněný a šťastný život, to je naše společná touha. A to je přece velmi mazané :-). Když ti někdo řekne, že jsi kočka…jaké emoce v tobě startuje? Navíc české holky jsou jedny z nejkrásnějších žen na světě. Takže Mazaná kočka.cz …a zároveň i víš, kde nás najdeš ;-)

Co tě vedlo k tomu, abys podnikala v tomto oboru? 

Budu se opakovat, ale opět intuice. Správně jsi použila slovo „VEDLO“.A intuice je něco, co souzní s tvým posláním tady. Od malička mě fascinovalo lidské tělo a jeho potenciál.

Tělo jako z dílny architekta. Je krásné, je mazané a je na první dobrou vidět, že ho netvořil žádný amatér :-) Je to dar od Boha. Skrze tělo se projevujeme, mluvíme i beze slov, můžeme používat sílu, která není naše. Velmi mazané. Tělo je zázrak. Fascinuje mě to.

Podnikatelský příběh začal u tebe doma, kde jsi měla k dispozici jednu pracovní místnost. Nyní máš moderní, prostorné a profesionálně vybavené studio. Jak vnímáš s odstupem času začátky tvého podnikání?

Jako přirozený vývoj, já ani nemohla jinak. Už v 18 letech jsem si udělala první masérský kurz. Když jsme stavěli dům, bylo tam počítáno i s místností na masáže a už tehdy jsem to vnímala jako dobrý odrazový můstek. Neplatíš nájem a vyzkoušíš si, co je tvému srdci blízké - služba lidem. Navíc jsem měla 3 malé děti. Takže v té době ideální začátek.

Pak následovala kapitola, která by vyšla na několik dalších článků - rozvod a vybudování Mazané kočky.cz. Změna je přirozený vývoj a beze změn není vývoj. U mě to vždy probíhá na všech úrovních současně. Změna bydliště, změna v podnikání, změna ve vztazích…Všechny dveře zavřeš a vykročíš. Už není cesta zpět. Děsivé a vzrušující zároveň.

Tehdy jsem si sáhla až na samé dno, ale ta akcelerace byla obrovská a dodnes jsem za ni vděčná. Několikrát se mi potvrdilo, že to byla správná cesta, na které jsem doteď. Ne snadná, mnohdy velmi dramatická a bolestná, ale správná ano. Je to hodně o sebepoznání, o autenticitě, o hledání a nalézání. O vnitřním boji, o vítězství i prohrách. O víře i pochybách.

Když jsi začínala, věděly ženy, co všechno obnáší tvé procedury, jak se dá hubnout apod., nebo jsi byla průkopníkem v této oblasti a musela jsi ženám hodně vysvětlovat?

Myslím, že jsem byla ve správný čas na správném místě. V lokalitě, kde podnikám, jsem byla první, kdo nabízel formování těla prostřednictvím speciálních masážních technik v kombinaci s přístroji takto komplexně a v takovém rozsahu. Jsem perfekcionistka a vše co dělám, musí mít smysl a přesah. Jinak jdu od toho.

Já vlastně dala o sobě vědět jen jedním letákem, nad kterým jsem hodně přemýšlela, aby v sobě tu energii sdělení mého „knowhow“ nesl a pak už jsem fungovala jen na základě doporučení spokojených klientek. Bylo to i pro mě překvapující. Já měla od prvního měsíce podnikání plno a pak bylo běžné, že klienti na termín čekali 3 měsíce i déle.

Každému jsem věnovala 100 % pozornosti a obohacovala je informacemi, které se netýkaly jen hubnutí, ale nepřímo s ním souvisely. Byl to „full servis“ a přiznávám, hodně jsem se i energeticky vyčerpávala, ale byla jsem tím naprosto pohlcená. Necítila jsem únavu a jela na doraz. Tohle tempo nemůžeš vydržet navždy. Takže se rozjela komplet transformace a na všech úrovních.

Dnes je celosvětový trend žít a vypadat zdravě, být trendy, nikdo nechce stárnout. Někdy si říkám, že už je toho více než dost. Reklamy se předhánějí se zaručeně nejlepšími výrobky na hubnutí. Jak to vnímáš ty ?

Nejde jen o hubnutí. Prostě nás nebaví stárnout :-) Ten celosvětový trend je v pořádku - už bylo na čase. Žít vědomě, mít plnou zodpovědnost za svoje tělo a zdraví. Trénovat všímavost. To, že se z toho stal byznys trend a výhodný obchod, je druhá stránka věci. Ale bez toho aniž bychom neměli možnost prohlédnout tuto negativní energii, by přece tolik lidí nenacházelo to pravé, pozitivní. Všechno má svoji polaritu.

Nemůžeš poznat pocit absolutního štěstí, pokud neochutnáš brutální smutek atd. Ano těch informací a zázračných preparátů, které slibují zázraky přes noc je opravdu hodně. Ale pokud si lidé neuvědomí, že si vše musí odmakat, přepnout program v hlavě a jít naplno do transformace, tak se nic zázračného nestane. Nikdy. Můžou si dát pár kol těchto lží a pak je to stejně nasměruje tou správnou cestou. A to neplatí jen v otázce zdravého životního stylu, ale v životě jako takovém.

Co je největším problémem většiny žen v hubnutí a jak jim umíš pomoci?

Vážně to chceš vědět ??? OK. Největším problémem je, že nežijeme životy, pro které jsme se narodily. Nespokojenost pramení z rozdílu, kde jsme a kde bychom chtěly být. Lžeme si, nasazujeme společenské masky, nejsme autentické, spokojené a šťastné. Opakovaně zrazujeme svoje tělo. Kašleme na něj a kašleme na sebe. Ubližujeme si. "Svůj osud si tvoříme sami." Když se z toho snu probudíme a stoupneme si před zrcadlo, většinou se pak nestačíme divit.

Ten problém je hluboko v epigenetickém  kódu českých žen - nejdřív se staráme o ostatní, aby byli spokojeni a pak až myslíme na sebe. Přitom ta rovnice má přesně opačné řešení. Když jsme spokojené my, budou i všichni okolo nás. I tuto myšlenku osahuje název studia Mazaná kočka.cz. Což znamená žít v harmonii, vyladit si celý kvadrant -    zdraví + prosperitu a peníze, vztahy, práci + spiritualitu, hobby - čas pro sebe.  A životním stylem se může ZAČÍT.

Je to úžasná páka - když začneš ladit svoje tělo, vyladí se i tvoje psychika a ostatní změny pak na sebe nenechají dlouho čekat. V tom je to kouzlo, v tom je celý "zázrak."

Vždy se zajímám, jak klienti žijí, jak vyživují svoje tělo, jak tráví svůj čas…“Body form kúry“ jsou skvělý prostředek k detoxikaci organismu, zpevnění celého těla, zrychlení podkožního metabolismu, odstranění problému s těžkými a studenými končetinami, prevenci křečových žil, cévních problémů - celulitidy, redukci tuku, aktivaci lymfatického systému, rozproudění energie v těle, roztočení „zaškrceného“ bazálního metabolismu, odstranění psychických bloků…

Každé další snažení v oblasti pohybu a výživy je tím mnohonásobně zúročeno. Vždy klienta vnímám jako celek. Jde o nastartování změny celého životního stylu, který bude dodržovat i po skončení „Body form kúr“, takže hubnutí pokračuje dál.

Proto studio nabízí i „In Body-analýzu těla“, výživové poradenství s možností vypracování profesionálního výživového plánu, poradenství v oblasti pohybu, doplňkový prodej funkčních potravin a koučink, který pomůže správně nastavit cíl, srovnat priority. A nejdůležitější faktor všeho je pak AKCE + kontrola dosažených výsledků. „Body form kouč“ je vlastně průvodcem na cestě k cíli.

Změnami pak neprocházejí jen samotné klientky. Většinou pak “pozitivně infikují“ i svoji rodinu nebo kolegy v práci, kteří byli zpočátku skeptičtí a když vidí první výsledky, tak začnou vyzvídat… kde chodí, za kolik, jak se stravuje – chtějí kopii plánu… Jenže univerzální plán nefunguje, vše je individuální záležitost.

Vím, že většinu problémů si vytváříme samy ve své hlavě, v tom, že nejsme psychicky s něčím vyrovnané. Máš na to nějaký recept ?

Trénovat všímavost. Ve kterých situacích a se kterými lidmi se necítíš dobře ??? Co se ti cyklí a nemůžeš z toho ven (tzv. začarovaný kruh nebo syndrom „vařené žáby“) ?

No tak to změň. Na co ještě čekáš? Udělej první krok. Požádej o pomoc někoho blízkého nebo vyhledej odborníka - každý umíme něco a jakákoliv akce tě dostane mimo zaběhnutý kruh.

Rozumím tomu dobře, že dokážeš pomocí koučinku odstranit problém nebo blok ženy v hlavě a tím výrazně ovlivníš i rychlost hubnutí ?

Ano je to moje „know how“. Já svým klientkám neříkám: „Hej, já tě vlastně koučuji a tím spouštíme ve tvé hlavě změny, mačkáme ta správná tlačítka.“ Já s nimi a jejich tělem mluvím a někdy taky mlčíme. Tělo dostane impulsy hmatem, pak reaguje.

A hlavně kombinace přístrojů ve speciálních „Body form kúrách“, doporučení v oblasti výživy, pohybu,... objasnění vědomého života, funkce mozku a chybných programů v něm, návyky, autopilot, jo-jo efekty… ten přístup je ryze individuální.

 

 

To zní velmi zajímavě. Je někdo, kdo je v tomto oboru v ČR nejlepší, od koho se učíš? 

Nekorzuji denně po wellness a fitness portálech, nemyslím si, že jsem jediná. Každý dobrý kouč tohle používá, je to cesta k výsledkům a já na výsledcích ujíždím. Jako jediná však nabízím spojení „Body form kúry“ nebo masáže a koučovacího sezení. Klient je uvolněný, daleko rychleji se dostáváme k jádru problému, efektivněji nalézáme řešení.

Potřebuji vidět, že je klient spokojený, motivovaný, že rezonuje, hubne a mění se s každou další návštěvou. Jinak by má práce neměla smysl - nejsem prodavač iluzí. Chci reálné výsledky, proto každou kúru – 10 ošetření vyhodnocuji závěrečným  měřením. Klient si může navíc vše ověřit na „In Body analýze“. Zjistí přesně, kolik tuku jsme společným úsilím zredukovali a kde přesně (segmentální rozdělení těla).

Úsměv na tvářích klientek naštěstí měřit nemusím - viz.www.mazanakocka.cz- sekce reference :-)

Kdybych se rozhodla konečně zlepšit své tělo nebo bych chtěla využít jen konzultace (koučink), musím za tebou přijet do studia?

Koučink nabízím  i prostřednictvím skype nebo můžeme naplánovat setkání v jedné oblíbené a klidné brněnské kavárně.Kdo se chce se mnou potkat,určitě půjde do akce hned,nebude hledat překážky ,ty jsou jen v naší hlavě :-)

Jak o sebe sama pečuješ?

Miluji osobní rozvoj - učím se od těch nejlepších.Jsem absolventkou interaktivního koučovacího výcviku Magdaleny Vokáčové – Koučink jako umění. Čtu odbornou literaturu,hledám informace na internetu. Pravidelně navštěvuji odborné semináře a snažím se vše ihned praktikovat,to je základ. Zbožňuji thajské masáže. Pravidelně uklízím v sobě i okolo sebe. Praktikuji sebekoučování a mám svůj každodenní rituál vděčnosti.

Baví mě pohybové aktivity na čerstvém vzduchu.Teď jsem v přípravě na půlmaraton, takže 2* týdně běhám 10-15 km a 2* týdně navštěvuji fitness. Intuitivně a kontrolovaně jím a samozřejmě pravidelně dopřávám svému tělu Body form kúry.

Radka Eliášová www.zenybezsefa.czPůsobíš velmi profesionálně a sebejistě. Jdeš si za svým cílem, neustále se rozvíjíš. Setkala ses někdy s tím, že by se tě lidé pro tvé názory spíše vyhýbali a báli se navázat kontakt?

:-))) Někteří lidé se mně permanentně bojí, zejména muži…možná jsem mimozemšťan ;-)

Ne, nemyslím si to. Vyzařuji určitou energii a ta ke mně přitáhne lidi fungující na stejných frekvencích. A možná mi dovolí nějak je obohatit, možná jim umím říct něco, co zrovna potřebují slyšet a možná mám dar vhledu a nadhledu.

A taky…oni obohatí mě. A já si spoustu věcí uvědomím.Učím se i z jejich příběhů. Je to vzájemné.

I když…slyšela jsem i názor, že svoji práci moc prožívám, na malé město je tohle studio příliš luxusní a měla bych poněkud brzdit. Je to úsměvné a vypovídá to o hodnotě některých lidí k sobě samým. Tihle lidé ale nejsou mými klienty, a tak chodí k těm, kteří svoji práci moc neprožívají, anebo nenabízejí potřebný komfort, který k wellness a relaxu patří.

Přitahuje mě profesionalita, chci perfektní služby. Sama jsem náročný klient a totéž i nabízím. Považuji to za samozřejmost, respekt a úctu k lidem, které moje služby zajímají.

Moje klientela je tvořena z části ženami, které jsou stálými klientkami. Ony dobře vědí, že i když se uvidíme třeba za rok, nenajdou tady tu stejnou Radku Eliášovou, ale někoho, kdo je už dál a má jim stále co nabídnout. Osobní a profesní rozvoj považuji za samozřejmost napříč všemi povoláními.

Nejsi jen žena podnikatelka, ale také matka tří dětí. Jak se dá zvládnout tento „kolotoč“?

Na to ti odpovím úplně jednoduše. Kolotoč je hra, kterou nehraji.“Učím“ kluky samostatnosti a zodpovědnosti a dost často učí oni mě :-)

Kdyby sis mohla teď ve svém životě přát tři věci, po kterých nejvíc toužíš. Které by to byly?

Žádné. Ty nejdůležitější věci v životě nejsou věci.

 

10 rychlých otázek: Jaký je tvůj nejoblíbenější

Sport - běh

Jídlo - vegetariánské, raw food

Barva - duha-dle aktuální nálady :-)

značka auta - mercedes

stát - všude, kde jsou muži gentlemany a ženy dámami

restaurace - La Trufle v Praze – kde šéfkuchař je žákem „krále lanýžů“

roční období - léto

moře nebo hory - moře-energy-life :-)

film - Coco avant Chanel

píseň - Christina Perri – A Thousand Years

Motto: „Každá žena má právo cítit se krásná.“ (Coco Chanel)

 

© Petra Tomčalová, www.zenybezsefa.cz

Zeptejte se Radky, co vás ještě zajímá...

eBook www.zenybezsefa.czStáhněte si eBook ZDARMA  "11 kroků, jak začít úspěšně podnikat v oblasti visage (nejen po mateřské) "

Dozvíte se moje zkušenosti    a konkrétní kroky                      k podnikání  v nejlépe placené kosmetické společnosti na světě

 

Zde vložte své jméno a email, klikněte na "Stáhnout eBook"

Inspirativní rady od úspěšných žen

Přihlaste se k odběru nejžhavějších novinek, které jinde nenajdete:

Rubriky