Veronika Ujčíková - „Jsem přesvědčena, že každá žena se umí najít v něčem, v čem se realizuje. Musí si jít za svým cílem, i když to není vždy jednoduché, pak to stojí za to.“

24.06.2014 23:16

Veronika Ujčíková www.zenybezsefa.czVeronika Ujčíková vlastní modelingovou a hostesingovou agenturu již 11 let. Podnikat začala v 25 letech a dnes je agentura žádaná po celé České republice. Její tři děti jsou důkazem, že se dá skloubit rodina a kariéra dohromady. Vše zvládá sama a navíc si dokáže užít i spoustu cestování do zajímavých destinací s rodinou.

  • Veronika Ujčíková, 36 let
  • Majitelka modelingové agentury Veronique, Karlovy Vary

 

 

Veronika Ujčíková www.zenybezsefa.czMezníky v životě :

  • 5-ti letá obchodní akademie, rok ukončení 1998
  • před založením agentury - pozice asistentka ve společnosti Karel Holoubek, a.s. K.Vary, poté mateřská dovolená
  • začátek podnikání v roce 2003
  • děti Katrin 1999, Karen 2004, Charlotte 2013
  • za úspěch považuje své úspěšné podnikání, to, že v době krize, podnikání ustála

 

Veroniko, agenturu jsi založila v poměrně mladém věku, kdy se mnoho dívek teprve hledá. Co tě vedlo k tomuto rozhodnutí ?

Před 11 lety pořádal v Karlových Varech kamarád triatlon a potřeboval 20 hostesek. To byl důvod k založení agentury. Triatlon se nakonec vůbec nekonal, nicméně jsem krůček po krůčku začala agenturu budovat. Nakonec přišlo i to nejdůležitější, kvalitní klientela a dobré hostesky. Nebylo to jednoduché, v západních Čechách se příliš kulturních akcí nekoná.

www.zenybezsefa.czPřišly i nějaké krize na začátku tvé kariéry, že bys chtěla s podnikáním přestat?

Občas takové stavy byly, ale paradoxně mě tento stav vždy popožene dopředu s tím, vydržet a nevzdat to.

Máš talent na řízení lidí, vše jsi zvládala a zvládáš sama nebo ti někdo pomáhá?

Na účetnictví mám šikovnou paní účetní, vše ostatní zvládám sama.

Jak hodnotíš dnešní svět modelek v České republice? Jaké máš požadavky ty sama na modelku, která by chtěla pracovat v tvé agentuře?

Dříve byly modelky sofistikované ženy, ženy plné krásy, smyslnosti, ženskosti, tu dnes u modelek postrádám, nejsem zastánce vychrtlin. Modelek bez křivek. Požadavky na slečnu, kterou přijmu do agentury, jsou různé, záleží, zdali bude modelka, nebo hosteska. Modelka by měla mít od 173 cm, kdežto hosteska může mít 170 cm, avšak obě musí být komunikativní, příjemné, mít hezkou čistou pleť, zdravé vlasy, neokousané nehty a samozřejmě musí být štíhlá.

www.zenybezsefa.czVyužívá služeb tvé agentury česká klientela nebo spíše zahraniční?Jaká je obecně perspektiva v rozvíjení a udržení se modelingových agentur v ČR?

Mé služby využívá česká klientela a vzhledem k tomu, že jsem patriot Karlových Varů, snažím se nejvíce působit v tomto kraji. Momentálně je hostesingových  a modelingových agentur v ČR opravdu hodně. Klient má možnost si vybrat, ale ne vždy jsou agentury na profesionální úrovni.

Ty sama jsi stále modelkou, chystáš nějaké překvapení, kde bychom tě mohli vidět na mole?

Já jsem již v modelkovském důchodu, předvádím, jen když si mě klient vyžádá, ale občas si ráda odběhnu od mateřských povinností a plenek na molo, kde se o mě postará team kadeřnic a vizážistek…Nyní mě čeká přehlídka Max Mara v rámci MFF v Karlových Varech.

Co v tvé agentuře hosteskám nebo modelkám jedinečného nabízíš oproti konkurenci? Proč by měly u tebe pracovat?

Záruky, že budou mít práci po celý rok, budou vědět předem, že jdou na seriózní akci, www.zenybezsefa.czza kterou dostanou řádně zaplaceno.

Jsi velký živel, zvládáš tři děti a k tomu neustále s manželem a rodinou cestujete do zajímavých destinací. Poraď rychlý recept, jak se dá skloubit rodina s podnikáním. Jak si plánuješ čas?

Každá žena, která má děti, je výborný logistik času, musí si naplánovat kam v kolik děti dovést, přivést, mám pocit, že v tom jsou ženy odbornice, zvládají vše v pohodě, přirozeně, aniž by se hroutily. Já k tomu jen trochu více plánuji pracovní schůzky a jednání. Jsem šťastná, že mám svoji agenturu, kde jsem pánem času, práce mě moc baví. Jsem přesvědčena, že každá žena se umí najít v něčem, v čem se realizuje. Musí si jít za svým cílem, i když to není vždy jednoduché, pak to stojí za to.

Co v současné době připravuješ?

Momentálně jsem v přípravách na 49. Mezinárodní filmový festival, což mi nyní zabírá nejvíce času, jelikož letos bude mojí agenturu využívat podstatná část klientů MFF.

Máš nějaké větší pláwww.zenybezsefa.czny do budoucna?

Mám v hlavě několik projektů, které se týkají charity, ale ještě nepřišel jejich čas…

Jak trávíš volný čas kromě cestování?

Užívám si ráda masáže, kosmetiku, relaxaci s knížkou. Jsem gurmánka, moc ráda chodím na dobré jídlo, mám oblíbenou restauraci Retro Riverside v K. Varech, kam chodím na vynikající jídlo. Ale nejvíce času trávím s dětmi a manželem, to je moje štěstí, které mě nejvíce nabíjí – rodina.

Co bys vzkázala mladým slečnám?www.zenybezsefa.cz

Aby o sebe více pečovaly. Není nic horšího, když přijde slečna, která se nestará o svůj zevnějšek. Pro ženu je to takřka povinnost, aby vypadala krásně.  Není to o drahém oblečení, ale o zdravé pleti, pěkných nehtech, zdravých vlasech. Dále aby se věnovaly studiu cizích jazyků a vzdělání, to považuji za prioritu.

 

 

10 rychlých otázek: Jaký je tvůj nejoblíbenější

sport: momentálně kolotoč doma

jídlo: ryby

barva: bílá

značka auta: Land Rover

www.zenybezsefa.cz

stát: Francie, Thajsko, ale i Česká Republika je krásná

restaurace: Retro Riverside K. Vary

roční období: podzim

moře nebo hory: moře

film: Pelíšky, Pupendo, Legenda o vášni

píseň: Lara Fabiene – J t´aime

Motto: "Jdi tam, kam chceš jít, udělej to, co chceš udělat, buď tím, kým jsi, protože je to Tvůj život a záleží jen na Tobě, jakou cestu si zvolíš a kterou se vydáš."

 

www.zenybezsefa.cz© Petra Tomčalová, www.zenybezsefa.cz


 

 

 

eBook www.zenybezsefa.czStáhněte si eBook ZDARMA  "11 kroků, jak začít úspěšně podnikat v oblasti visage (nejen po mateřské) "

Dozvíte se moje zkušenosti    a konkrétní kroky                      k podnikání  v nejlépe placené kosmetické společnosti na světě

 

Zde vložte své jméno a email, klikněte na "Stáhnout eBook"

Inspirativní rady od úspěšných žen

Přihlaste se k odběru nejžhavějších novinek, které jinde nenajdete:

Rubriky